ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

تصمیم

سلام

امروز یه تصمیم جدید گرفتم... علت پیدا شدن این فکر تو ذهنم و پرورش اون کسی جز آقای صادقی نبود... کسی که همیشه خیر خواه همه تو اداره س. می خوام وقتی فوق دیپلم رو گرفتم (که چیزی نمونده) می خوام دوباره لیسانس مدیریت بگیرم... خدا باید کمکم کنه...

تصمیم بزرگیه!

امسال غیر از فراموش کردن گذشته تصمیمای زیادی دارم....


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با نام ( امروز نخستین روز اینده توست ) لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم...

آیینه ی خاکی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://sepidedam.blogsky.com

سلام
تصمیم خوبی گرفتی ! سعی کن عملیش کنی ... چون با این تصمیمت تقریبا تا نیمه های راه رو رفتی ! حیف ه که بقیه ش رو نری !
راستی بابت پست "عجیب است" هم ممنون ... خیلی لطف کردی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد